Man borde inte sova...

Datum: 2010-04-19 Tid: 01:12:00


Hemma i Växjö igen efter en snabb påhälsning i Sölvesborg. Vi har firat lillebror som fyller 16 år idag (18/4).
Lördagskvällen spenderades i Lörbyskog den också, med min söta familj. När det började bli sent förflyttade vi oss tillsammans med våra rödvinsglas in till musikrummet och spelade gitarr och sjöng, pappa, syster och jag. Mysigt!

Nästa helg jobbar jag tyvärr. Jag avskyr verkligen att jobba helg här i Växjö. Man blir så totalt låst, kan inte åka hem och det är inte roligt för någon att komma hit heller. De jag känner här har ofta planer (fest) som jag inte är så sugen på efter att ha jobbat hela dagen.. Men det är sista helgen!!!!

Imorgon har jag halvtidsbedömning på praktiken, min handledare kommer tillbaka efter 1½ veckas semester - får se om jag skött mig ok!

Jag ska sätta mig och skriva ett arbete denna veckan också och även försöka trixa lite med schemat och se om jag kanske kan få byta bort ledig-mitt-i-veckan mot helgen. Har torsdag denna veckan och tisdag nästa och det känns enligt mig lite onödigt, när helgerna är lite som min fristad. Men det spelar inte så stor roll ändå!


Skönare att vara två.. I alla fall slapp jag sova ensam en natt denna veckan och det är ju något att vara tacksam för! Tog även en mysig ritz-fika på lördagen :)

Nu ska jag försöka somna.. Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie

fin profilbilden är på dig :)

2010-04-19 @ 18:58:29
URL: http://unreal.blogg.se/
Mitt namn: Daniel

åh va det lät mysigt, att sjunga med familjen! :))

2010-04-19 @ 23:23:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback