Pluggkväll.

Datum: 2010-04-16 Tid: 22:50:25
Öppnade coca-colaflaskan i kylen, bara för att döda effektiviteten i alla promenader denna veckan. Har ju som sagt varit extra duktig då det tar exakt 1 timme hem ifrån praktiken, vissa dagar har jag även tagit en runda runt Trummen. Personligen föredrar jag att gå runt Trummen istället för stora sjön, inte för att den är mindre utan för att det är lugnare, vackrare och inte lika mycket folk.

Jag har tyvärr hunnit ikapp Desperate Housewifes säsongen nu, så jag måste vänta tills söndag innan jag kan titta på det nya avsnittet. Nu längtar jag!

Hoppas hinna med ett par promenader hemma på Lister i helgen också! Har packat ihop min slitna ryggsäck nu i alla fall.. Nu blir det lite till plugg.


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback