Solen står högt över fälten...

Datum: 2010-04-15 Tid: 17:45:17
Slutade efter lunch idag eftersom sjuksköterskorna skulle på ett möte jag inte riktigt var inblandad i.. Satte mig smack direkt i min turkosa brassestol utanför dörren i bikini och allt. Somnade sisådär lite grann.. Sen skickade jag upp Sara som kom med chokladglass. Vi mös heeela eftermiddagen.

Huset jag bor i är format som ett U med spiraltrappor på insidan av "uddarna". Medans vi satt där så kom en kille (ni vet en sån där vrålcool stekare) och snubblade riktigt fult. Egentligen var det inte så roligt, men bara det där att det är fel att skratta nu gjorde att vi först andades in väsande för att det inte skulle höras och sen, när dörren hade stängts bakom honom brast vi ut i världens mest förlösande skratt. It made my day.

Jag har även läst på listerländska för Sara idag. Hon tyckte att det var hilarious. Ska jag vara ärlig så tror hon nog inte att jag är riktigt klok..

Nu blir det statistikplugg. Sen tomaaatsoppa.

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Medans är inget skrivord utan ett modernt talutryck

2010-04-16 @ 13:51:45
Mitt namn: Johanna

men....

2010-04-16 @ 16:40:27
URL: http://polkadots.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback