Sovmorgon..

Datum: 2010-04-21 Tid: 23:15:01
Jag blir ofta extra trött kvällen innan jag vet att jag kommer få en större eller mindre sovmorgon... Jag är jäääättetrött men vill inte sova!

Imorgon ska jag hugga tag i saker jag ska förbereda: Ergonomiexaminaion (nervöst) och Seminarie på den där superdåliga uppgiften jag skickade in igårkväll. Men jag fick ett mail från en av våra superbästa lärare som meddelade att jag i alla fall gjort rätt. En höna hemma har jag i alla fall. Vi ska (om jag fattat detta rätt) framföra inlämningsuppgiften muntligt och diskutera kring den.. Vi får se hur det går!

Jag ska även hugga tag i saker som jag släpar efter med en aning: tvätt och disk.. Behöver förmodligen en ny laddning matlådor också, men jag har uppenbarligen tappat all matinspiration. Jag har levt på spaghetti o köttfärsås, kycklinggryta och pasta eller en italiensk soppa i 3 veckor. Känns lite enformigt just nu.. Längtar efter en god köttbit och fina tilltugg..

Får se vad som händer i helgen.. Kalendern blev plötsligt poff tom!

Nu ska jag glo på Anna Anka söker assistent...
Godnatt världen!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Jo, objektivt kan jag nog skriva, jag har Johan Hilton som klarade att skriva en hel bok objektivt om hatbrott mot homosexuella! Det gäller ju bara att inte ha egna åsikter eller ta ställning, bara presentera fakta och analysera lite:)

2010-04-22 @ 18:46:04

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback