En underbar kväll

Datum: 2010-08-01 Tid: 22:09:13
Spenderat en underbar kväll med vänner nere i Hällevik (hörru Hanna, trodde du skulle vara där..) Grillning, Samba och skratt. Att bara få vara. Ensam bland många, en av alla. Krypa upp i min stol och titta på matchen, nära men på avstånd. Det behövde jag ikväll.

Jag orkade knappt det, men efter denna dagen så behövde jag massor med sällskap av personer som inte skulle kräva någonting av mig. Imorgon blir det sovmorgon innan jobbet, så nu ska jag krypa ner i bädden med en bra bok, nr 30 i Sagan om Isfolket. De tar dock alltid slut alldeles för fort..

Om jag orkar imorgon, så hoppas jag på att ta igen en utlovad Blue Nun afton. Jag känner nämnligen någon som jobbar med det i sommar... Alltså Blue Nun ;)


Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback