Jobb!

Datum: 2010-08-27 Tid: 14:04:51
Wie, jag ska jobba ikväll och imorgon dagtur! Så kul att jag fick stanna kvar och att hon, chefen, ringde in mig! Då har jag kanske gjort något bra ifrån mig ?! Ska alldeles strax kasta mig på cykeln bort nu, skoj! Sen imorgon direkt efter jobbet blir det ilfärd ut till di små katterna i Lörbyskog och mata mata innan jag kastar mig på Vitaskär och åker till Hanö. Lillebror får bo ensam i helgen.. Konfirmandledare blir jag också detta läsåret, men det är inte många gamla godingar kvar bland ledarna. Bara jag som är skitgammal nu. Istället kommer det många nya och det är riktigt roligt, för då kanske jag har ett och annat tips att dela med mig av? Och så får jag se hur mycket jag själv växt och utvecklats sedan jag själv stod där de första gångerna och lät konfirmanderna kasta glåpord över mig - nu rinner sånt ju av som vatten på en gås... Kul! Ha en härlig fredagskväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback