Sherlock Holmes

Datum: 2010-02-03 Tid: 23:57:51
Sherlock Holmes

STORY:
Shelock Holmes (Robert Downey Jr.) känner väl de flesta till som mästerdetektiven. I denna filmen följer vi Sherlock Holmes och hans trogne vän Dr. Watson (Jude Law) genom ett stort mysterium.

MINA TANKAR: Både rolig och fartfylld, skickligt skådespeleri. En roll jag kanske inte väntat mig att se Robert Downey Jr. i, kanske mer väntat Johnny Depp? Jude Law som Watson var också en hit. En av mina favoriter Rachel McAdams spelade också en roll i filmen. Jag gillar filmer som utspelar sig i gammaldags miljö, med häst och vagn, klänning på damerna och hatt på alla som hade råd. Detta tillsammans med mysterie, snabba kast och kvicka skämt gjorde detta till en film jag skulle kunna se om igen. Rekommenderas!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback