Försvunnet och funnet!

Datum: 2010-01-14 Tid: 11:49:49
Idag blev jag upphämtad tjugo över åtta i Sölvesborg och fick "bil-lift" till Växjö av Anders systers man! Trevligt! Ska alldeles strax kila över till skolan en sväng, efter att jag druckit upp mitt kaffe och försökt värma mig lite. Det tråkiga är att jag inte varit här på ett tag så det luktar lite instängt, måste vädra. När det är så här kallt! Tur att jag tog med den underbara morgonrocken jag fick i julklapp av H. Blommorna mår inte så bra de heller, men en riktigt klockren sak hände direkt när jag kom innanför dörren!
Jag lyfte på en mapp och därunder låg kameran. I samma möbel som jag letat i så många gånger, där låg den rakt framför näsan på mig hela tiden. Jättepinsamt, men skönt!

Igår var jag på synundersökning och fick lite nedslående resultat. Jag har fått väldigt mycket sämre syn, men optikern tyckte inte att jag skulle oroa mig, det är tydligen vanligt att man få försämrad syn under tiden man studerar eftersom man läser så intensivt under långa perioder! Värt att köpa nya glasögon nu då? Jo, bågarna kostade 1 krona.....!

Dricka upp kaffet skulle jag göra ja!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

SA JU DEN LIGGER SÄKERT FRAMFÖR NÄSAN PÅ DIG:D

2010-01-14 @ 17:31:56
Mitt namn: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag ?

2010-01-16 @ 22:22:16
URL: http://voffsen.blogg.se/
Mitt namn: Jenny

de var billiga bågar! :P

2010-01-18 @ 12:28:06
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback