Konstigt...

Datum: 2010-01-07 Tid: 01:18:24
Har en lite märklig känsla i kroppen..

Jag hade funderat så länge, i flera år, på att ta en till hål i örat för att så småningom ha tre i samma öra. Till slut gjorde jag det (medans tre av mina gamla konfirmander flinande glodde på) så nu har jag ett extra.. Det känns lite snopet. Att redan ha det gjort liksom, att jag inte puttar det på framtiden längre..
Vad sätter man för öronhängen i det nu då? Visst det ska läka flera veckor till, men sen får jag nog strutta iväg och köpa något nytt, lite mindre. Hur gör man när man har långa hängande öronhängen, vad ska bli i det lilla udda-hålet då? Det var nog en liten förändring i livet det där hålet, ett bevis på att jag i alla fall så småningom tar tag i saker? Detta året får vara det året då jag började ta tag i saker. Flera saker har jag redan lyckats med i alla fall.

Imorgon ska H och jag ut på en lång vinterpromenad i skogarna. Behöver det...
Nästa vecka ska min syskon och jag se Avatar en gång till... Så bra var den verkligen!

Nu: En kopp te och sängen kallar, sov gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback