Hey soul sister

Datum: 2010-07-26 Tid: 18:42:24

Hemma igen efter en grymt rolig helg utanför Eslöv tillsammans med några av de härligaste personligheterna på denna jord. Jag ångrar inte en sekund att jag drog dit, är sådär överdrivet lycklig att jag åkte dit.
Solsken, värme, en ljummen sjö och bastu. Härliga människor, pyttelite sömn, någon att prata med vart man än går. Jag har skrattat så mycket att nu lever jag säkerligen 100 år till, minst!

Det var skönt att sova i sin egen säng - men idag har det varit så grymt tomt. Det känns alldeles sorgset i hela mig, så det var tur att de flesta åkte innan jag vaknade - annars hade tårarna skvalat, som vanligt!

Idag tog H med mig på fika ute vid havet i Tredenborg, skönt att känna havsdoften igen - och att kunna se klart ner till havsbottnen istället för brun geggamoja!




Går fortfarande helt lyrisk. Vilken grej!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback