Idioter borde inte vara på vägarna!

Datum: 2010-07-07 Tid: 23:23:28
ÅÅÅÅÅÅH! Vad vissa borde bara INTE sitta på en moped. Jag var efter jobbet ute vid Falkalyckan och lämnade lite huvudvärkspiller till Ems. När jag går därifrån går det förbi en kille, som jag vet precis vem han är. Tänkte inte mer på det förrän jag körde ut från parkeringen och iväg. Från nästa parkering kommer då en moped i full fart och svänger ut precis framför mig så nära att jag var tvungen att tvärbromsa - tur att jag inte kommit upp i hastighetsbegränsningen ens. Såg att det var samma kille igen. Blev lite småsur sådär som jag gärna blir i trafiken. "Du behöver inte kalla alla för jävla idiot när du kör bil" får jag ofta höra från H. Där är jag lik min kära pappa.
Svänger ut ifrån Falkvik, har en bil bakom mig. En pappa med sin lilla dotter kommer vid övergångsstället, så jag som redan svängt över vägen stannar (himla dumt placerat övergångsställe). Kollar mig omkring, fortsätter köra. Då hör jag ett tutande och precis bakom mig kommer samma idiotkille på mopeden, denna gången så nära att jag inte ens såg hans styre (illa vad gäller att sitta i min bil). Så nära vinglade han bakom mig hela vägen tills jag skulle svänga. Eftersom han låg så toknära blinkade jag lååångt innan och började bromsa. När jag precis skulle svänga verkar det som att han "vaknade till" och är säkerligen centimeter ifrån att köra in i mig, vinglar skitmycket och precis när han kör om vänder han sig om, räcker finger och vinglar så han håller på att ramla.

Jag vet precis vem människan är. En sån som borde sitta inlåst och få mat genom en lucka. Nej nu var jag kanske lite väl gemen. Men arg blir jag, för hade jag (en killebomkväll som det är) varit tvungen att bromsa hårt, så hade han kört rakt in i mig, utan skydd, i för hög hastighet för en moped. Så korkat!!!!!!!!!!!!!!!!

För övrigt, idag var det skitstressigt på jobbet. Men jag gjorde mitt bästa! Imorgon blir det jobb på nytt ställe tillsammans med en gammal kamrat :) Ska bli trevligt!
Nu, läsa sen sooooova!

Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Hahahahah jag kallar med alla för idioter. Det spelar ingen roll när jag kör bil för jag får alltid människor som kör sakta framför mig.Dom ligger ofast 20-30 km under hastigheten! Då blir jag skit arg haha!



Sorry att jag inte svarat på din kommentar förräns nu men orken finns inte riktigt där :/



Jag vet att man kan få tillbaka filerna men jah vet inte hur man gör och det är bara 3 bilder som jag inte kan ta om så att säga resten kan jag stå ut med.Men i fortsättningen ska jag bränna alla bilder på skiva.



Blri det något killebom för dig förresten?

2010-07-08 @ 06:10:16
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback