Okej, jag är lycklig!

Datum: 2010-07-12 Tid: 21:46:55
Det är svårt att inte vara lycklig i solen - även fast vi smälte bort i värmen på jobbet idag!

Läste en stund när jag kom hem, somnade nog till en skvätt innan H och jag drog iväg till Tredenborg för ett kvällsdopp! Nu har jag precis avnjutit en sallad och ska nog lägga mig att läsa igen alldeles strax. Imorgon är jag ledig så jag kan läsa hela natten! Ha ha!

Jag längtar ut till Hanö, till klippor och vild skog. Vindlande stigar och de gamla mysiga vägarna med blomsterfyllda trädgårdar på var sida. Stillheten, fläktar av gammal historia och en välkomnande gemenskap. Vi har inte kommit oss ut dit ännu. Vi har inte ens satt ner vår husvagn vid mamma och pappas stuga. Sommaren sveper förbi, det känns som att jag väntar på att någonting ska sparka mig i baken - jag har väl inte riktigt förstått att halva sommaren redan har sprungit förbi. Möjligtvis för att jag inte gjort mycket av det jag brukar på sommaren än..

Igår simmade syskonen och jag ut till dykarstenen hemma - det är ett sommarmärke!

Och grattis till dig lillasyster! Hoppas du får kul uppe i Växjö :)

Ha en fortsatt härlig kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

hihi puss

2010-07-13 @ 00:06:48

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback