Introduktion!

Datum: 2010-06-15 Tid: 19:29:38
Idag - introduktion till sommarjobbet. En dag full med inmatning av matnyttig information (!?) och en trevlig lunch med Matilda och Therése!

Det ska bli spännande, imorgon är det dags för den riktiga introduktionen. Då bär det av till mitt kära gamla serviceboende igen och träffa alla! Schemat är helt okej, bara en eller kanske två dagar jag vill byta. I alla fall den ena så löser sig allt.

Nu lagar älskade H mat - mums! Han gör alltid supergod mat och det finns inget bättre än att bara bli serverad!
Några kompisar kommer hit ikväll och grabbarna ska glo på matchen vid halv nio. Det ska inte jag. VM är det sämsta! Tacka vet jag kronprinsessbröllopet - det ska jag inte missa för allt i världen (det vill säga - vi ska ta en paus i flyttandet då så mamma och jag kan glo på det).


Maten är klar - magen är hungrig!
Ha en trevlig kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

jag vill väl också se kungliga bröllop....

2010-06-15 @ 21:05:02

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback