Snopet?

Datum: 2010-09-28 Tid: 22:55:38
Och här var vi igen.. Idol i år igen... Jag kommer hålla tummarna för en viss Alice i år! Men hoppas även att Sassa får bli ett Wildcard till fredagsfinalerna!!

Idag skulle jag lämna in lille bilen på tillfix eftersom den inte helt och hållet gick igenom besiktningen i år. Då glömde jag givetvis min telefon i bilen och verkstaden stängde när nycklarna lämnades över. Satt i telefonkö i 17 minuter för att koppla över samtalen till en telefon jag fick låna av pappa. Men det fungerade inte märkte vi senare på kvällen. Fick sitta 18 minuter till i telefonkö - och de hade bara skrivit att jag skulle vidarekoppla - men sen inte gjort det. Snopet! Men nu är det fixat i alla fall och jag hoppas att jag slipper telefonkön för ett tag framöver!!

Imorgon är inget jobb inplanerat så än så länge ska jag bara ta hand om mig själv. Och städa för på lördag blir det tjejmys och lite smyginvigningsfest av min lägenhet! Än så länge är vi bara tre men vi tre räcker långt och länge!

Först är det dock övning inför konserten i Mjällby Kyrka med Sanna Nielsen på förmiddagen och sen konsert med kören med förra kantorn i Mjällby Kyrka på kvällen. Kul med mycket att se fram emot!

Sov gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback