Julkalendern 11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut

Datum: 2011-12-11 Tid: 15:00:00
Jag funderar mycket kring detta och det diskuteras även livligt kring detta. Men vad jag vill är att bli sambo. Så småningom vill jag även ha barn, jag vill gärna gifta mig och ha ett bröllop, jag vill ha en fast anställning och jag vill ha ett eget hus tillsammans med den jag älskar. Ganska enkelspårigt?

Jag vill även utvecklas inom mitt yrkesval, gärna gå en vub men vilken har jag inte alls bestämt mig för. Är mycket inne och traskar på en av dem, men det kan lika gärna slå över på en annan. Vilken det än blir så känner jag mig inte redo ännu. Jag vill ha mer kött på benen.

Jag vill även resa, se lite platser jag drömt om att få se. De är många...

Jag vill vara lycklig, känna frihet och ha kvar min längtan efter att leva. Jag vill ha nya mål att sträva efter, nya drömmar och nya valmöjligheter alltid.

Konstigt?

Tankar och tycken
Mitt namn: Rebecca

kikar in :)

2011-12-15 @ 05:29:26
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback