Julkalendern 14. Berätta om ett fotografi någon tagit av dig

Datum: 2011-12-14 Tid: 15:00:00
I somras flög vi upp till Umeå, för att träffa ett gäng av de skönaste människor jag vet. Jag har lärt känna dem genom datorspel sedan flera år tillbaka. Varje år träffas vi på någon ort i Sverige och detta året var det så dags för Umeå. Vi hade tre fantastiska dagar/kvällar/nätter i en stad som aldrig blir riktigt mörk på natten.

Då togs denna bilden, efter en lång stunds tramsande med en kamera. Jag fick kommentarerna: "Du ser ut som en man", "Du kan inte hjälpa att du ser så ful ut på den här bilden", "Gör minen igen, jag skrattar ihjäl mig!". Här är så bilden, så får ni avgöra själva - är det verkligen den fulaste minen jag kan göra? Annars har jag fler på lager.
Och ja - jag vet att det är bland de mest osmickrande bilder.


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback