Julkalendern 8. Berätta om ett av dina favoritplagg

Datum: 2011-12-08 Tid: 15:00:00
Jag var bara tvungen att gå och ändra detta. För det blev ändrat.

Jag har en ny, rödrutig flanellpyjamas som jag plockar på mig så fort jag inte tror att jag ska utanför dörren mer under dagen. Den är varm, skön, mjuk och MYSIG!

Kort sagt allt jag önskar mig av ett mysplagg. Och jag tycker att den är förbannat snygg också. Jag tror att H är av en helt annan uppfattning, men så kan jag också svepa in mig i morgonrocken jag fick i julklapp av honom ett år ovanpå min fina flanellpyjamas. Men det håller inte särskilt länge heller för då (för ovanlighetens skull) så dör jag av värmeslag. Detta brukar även toppas med duntofflor/sockar.

Flanellpyjamas - det nya modet?!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback