Glashalt

Datum: 2011-01-27 Tid: 00:59:49
Hela vägen ifrån entrén till bilen utanför jobbet var det glashalt! Hu!

Ligger i sängen och bekymrar mig lite.
Allt är färdigt inför morgondagens arbetspass - det såg jag till innan jag gick. Så imorgon ska vi bara hugga igång med detsamma!

Sen blir det ut o ränna en runda och sedan - MAT!!!! Känner mig nästan sugen redan nu, ska laga mig något riktigt gott - till exempel en omgång piroger till, eller pizza, eller varför inte köttfärslimpa!!

Jag ska i alla fall försöka sova nu, fastän grannen ovanpå (som vanligt) möblerar om/dammsuger/springer i klackskor/släpar lik över golvet eller vad han/hon nu gör om nätterna.. Vad det än är så lyckas det väcka mig flera gånger...

04:59 ringer klockan imorgonbitti och han/hon håller fortfarande på o bankar o slamrar där uppe.. :/

Försöka duger!
God natt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Hanna

Hallå Johanna! Jag använder strl 5 till min filt :) När man väl börjat kan man inte sluta.. Jag var i en antikaffär i olofström förra veckan och hittade en virkad mormorsfilt för bara 50kr! Dock var den med svart botten men det var fint det också. Får se om jag lyckas få fingrarna ur och köpa nytt garn så jag kan fortsätta på min egna :P

2011-02-16 @ 21:20:49

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback