Promenad i månskenet

Datum: 2011-07-20 Tid: 13:49:23
Igårkväll, efter tacos och film, körde H och jag ner till Sandviken (ja jo, först Sillnäs, men eftersom man ska gå igenom bäcksvart skog först så blev jag sketskraj och vill byta strand). Men i alla fall, det var månsken, ljumt i luften och vindstilla. Vi badade fötterna och myste på stranden.. H sa på hemvägen att han gillar promenader i månskenet. Tänka sig, mannen i mitt liv gillar att dricka rödvin, promenader i månskenet och vid ett tillfälle har vi till och med lyssnat på romantisk musik tillsammans! HA! Har nyss lämnat en referens på en av mina arbetskamrater :( varför måste folk sluta :( Idag ska jag tvätta hemma hos H eftersom det är sinnessjukt svårt att boka en bra tvättid här. Har plockat ihop tvätten som står och väntar så snällt i hallen! Vid nästa IKEA besök ska jag inhandla en tvättkorg för svart och en för vit. Evinnerligt trött på allt sorterande. Skulle väl helst av allt ha självtvättande tvätt visserligen... Ciao!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

jo jag ringde dem och sa det, hon sa att jag skulle hänvisa de som ringde (det återstår bara en som ska ringa av topp tre, så får se om denne gör det!). förstår för det första inte varför de har hänvisat vidare till mig.. jag besiktigade nog och lämnade nycklar tidigare än vad de räknat med. men men!!



Vilken mysig kväll ni hade igår! nästa vecka får du o jag se till att ta en kväll eller så imo

2011-07-20 @ 14:15:04

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback