Priest

Datum: 2011-06-17 Tid: 23:55:37
Nej fy för.
Inte nog med att det var en repa på mina 3D-glasögon, så var inte själva filmen 100% bra heller. Det kändes som att jag missat både början och slutet. Eller är det helt enkelt så att det var TRAILERN till filmen vi såg?
Dessutom var det kallt i salongen och jag hade bara shorts, linne och jeansjacka sedan resturangbesöket.

I alla fall, jag har varit på dejt med min pojkvän ikväll :) Fint det!! ( Jag hade till och med lockat håret! )

Nu är jag smått sugen på de trevliga och vackra vampyrerna igen. GE MIG EN LÅÅÅÅNG FILM. Ge mig Breaking Dawn... Twilight-febern grep mig hårt, hårt efter systers besök. It wont pass.

I min värld, så som jag ser det. I min subjektiva livsvärld ;) så är vampyrer i människoform, med lite vassa tänder, blek hud och vackra ögon. Hela vampyren är vacker. Den är artig, trevlig och kultiverad och kan föra sig bland vanliga människor tills den blir lite sådär blodtörstig. Som i En Vampyrs Bekännelse. Ungefär.

Inte med huggtänder som en piraya och slemmiga käftar som en varan. Utan ögon, helt förkrympt och Gollum-liknande. NÄ TACK!

Lestate däremot - HAN är en vampyr i min smak!

GONATT!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback