Vart ska jag ens börja?

Datum: 2011-06-16 Tid: 22:09:38
Det blev en lååång paus här för nu hände det massor med roligheter i livet!

Rockfestivalen! Som var kanon, jag är jättenöjd och röstar på Whitesnakes konsert som den i topp! 
Sommarnjutning med vänner och familj och H. Med systermys i gårkväll, resturangbesök. (La Romantica i Sölvesborg är att rekommendera 100 gånger om).
Och FILM! Har tittat på galet mycket film de senaste kvällarna. Bland annat Moon, Tucker and Dale Vs Evil och en gammal favorit i 27 dresses.

Gokväll säger jag och slänger igång en film till...!

Tankar och tycken
Mitt namn: Tilda

Tack för kommentaren på min blogg! Blev så nöjd m bilderna! Kul att du kikade inom! :)

2011-06-16 @ 22:52:38
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback