Karaktären försvann

Datum: 2011-03-15 Tid: 22:58:55
Hmm jag har tappat hela min karaktär (om jag nu ens haft någon?).
Så.. 1 April, ska jag börja träna. På sådär riktigt. Och sluta äta godis.
Jag ska äta den påsen jag har (jag kan ju inte börja slänga godis!!!!).
Sedan ska jag inte äta mer godis. Och vid närmare eftertanke så har jag tre påsar godis.

Eller kanske godis på helgerna?

Defenitivt inte till frukost i alla fall!

Och till sommaren ska jag ha tappat fem kg, eller liknande volym av kroppsfett.
Så jag inte har för stora kuddar på fel ställen.

Nuvarande vikt: 64 kg.
Målvikt i juni: 59 kg.
Målvikt i augusti: 55kg.

OK?

Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Hur går det med din karaktär. Har den blivit bättre?

Vad kör du för träning?

2011-04-26 @ 23:50:32

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback