Ängslig..

Datum: 2011-05-21 Tid: 08:21:16
Haft en toppennatt på jobbet med härliga kollegor, mycket skratt och skoj! Det har varit lugnt, som det borde vara på nätterna. Då ska man ju sova! I alla fall om man inte är som jag och har en normal dygnsrytm.

Det är så OTROLIGT härligt att köra till jobbet när kvällssolen skiner över rapsfälten mitt i allt det gröna.. ÅH vad jag njuter av alla dofter, blommor och grönt. Och värmen framförallt!

Nu har jag precis stjälpt i mig två mackor med medwurst, grönfoder och pesto. Det här med pesto på mackan är en sån där grej jag har lagt mig till med. Jag kan knappt äta macka utan pesto, då får det nästan hellre va.
Men nu när mackorna är nere så undrar jag om jag inte skulle haft två till. Jag är fortfarande VRÅLhungrig. Men det gör ont på höger sida i magen nu, får lugna mig lite.

När jag kom till jobbet ikväll så skrämde min kollega upp mig alldeles. "Tur vi är på sjätte våningen nu när världen ska gå under". Ajaj... Det hade jag ingen aning om och blev skitnojig. Jag som tror på ALLT tills motsatsen är bevisad. Och nu skulle det ju tydligen inte ske förrän 18:00 ikväll heller. Nehe.. Så, jag ska alltså sova, "min sista dag här på jorden". Ska försöka pallra mig ut till mina föräldrar ikväll innan jobbet och oinbjuden snylta på deras mat och sällskap! :)

Ska strax ge mig på att somna nu i alla fall... Efter att ha läst liiiite mer om den här undergången..

GONATT/GOMORRON!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback