Huvva!

Datum: 2011-05-11 Tid: 00:57:05

För några dagar sen råkade jag vakna mitt i natten klockan FEM och var törstig. (Märkligare än märkligast eftersom INGENTING brukar kunna väcka mig förutom oväntade, skithöga ljud = mördar-väckarklocka). Jag gick upp, drack lite vatten och gick in i rummet igen. Fick då av någon anledning för mig att flippa på persinennerna. Gjorde så. OCH GISSA VEM SOM STÅR UTANFÖR FÖNSTRET! Om inte den äcklige mannen!
Klockan FEM på morgonen?
Det var alldeles tyst - så jag hörde hur han gick där och muttrade.
Fick lite frossbrytningar av skräck och hoppade illkvickt tillbaka ner i sängen där jag sen hade toksvårt att sova.
Snälla äckliga man. GÅ HEM OCH KOM INTE TILLBAKA!!!!

Idag har jag jobbat, det var skoj!
Imorgon ska jag jobba, det ska bli skoj! Fast jag tror att jag har något liknande till "grävt min egen grav" eftersom jag inte lyckades förbereda ens hälften av det jag från början hade tänkt. Så går det när man inte rappar på i dubbel hastighet! Men det blir heller aldrig som man förväntar sig.

H pratade om grillning imorgon. Helt optimistikt med tanke på väderväxlingar. Det får gärna vara sol imorgon och i övermorgon! Tackar jag gärna för och tar emot med öppna armar.

Igår var jag i VÄXJÖ och lunchade med min kära Sara, sprang på stan och hälsade på lillasyster på hennes 20-års dag. Hon verkade inte bli så glad!? Hon fick en klocka. Och jag köpte en klocka till mig själv också. Jag utnyttjade också alla mina gamla stämpelkort (15 stämplar och du får handla för 50 spänn osv). Butiksbiträdena suckade lite. Jag gick ifrån butikerna med världens kap. Böcker, bikini (!!), linnen och sjalar. Och en klocka!
Och en ficklampa och två bordsunderlägg och en flaska saft. Inte från samma affär då...


Sommar 2008, här hade vi inte träffats jättelänge, H och jag. (Det är han som ligger bortvänd och vill inte vara med på bild). Och jag var ganska smal!
Bikinin har dock passat 4 somrar i rad.. De blir ju lite uttänjda! Därför var det på tiden att jag skaffa en ny! Och så rättfärdigade jag det köpet.


Syster!


Sommar, sommar, sommar. Här är vi och fågelskådar hemma i markerna hos mamma och pappa!

Favoritsommarplatsen! Här finns MÄNGDER med björnbär mot slutet av sommaren! Hanö!



Tankar och tycken
Mitt namn: Elin

Jag blev visst glad!! Men va ju också sjuk :) du glömde ditt plastglas o din ficklampa så du får det i helgen :)

2011-05-11 @ 13:43:07

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback