Snäll, snäll flickvän!

Datum: 2011-05-20 Tid: 18:51:38
Imorse vaknade jag 06 och var skitpigg. Konstigt nog. Fick en finfin idé: laga frukost och överraska H innan han skulle till jobbet. Blev lite stressigt tillslut och jag var nästan orolig att han hade hunnit äta redan innan jag kom..

Men när jag kom fram var snubben inte ens vaken - med ett ostartat alarm. Vilken tur man har ibland!
Använde min pyttelilla hjärta-stekpanna till att steka ett ägg åt H, men det såg mest ut som en röra. Får öva mera på det där. Till mig gjorde jag äggröra. Cornflakes och yoggi, mackor med köttpålägg, grönsaker, dillkrydda och pesto. MUMS!

Eftersom jag ska jobba natt nu inatt så la jag mig och kollade på TV ett par timmar innan jag slocknade i H:s säng. Skönt. Nu har jag sovit ordentligt på dagen och kan därför vara SKITPIGG på jobbet inatt! Annars brukar första natten vara mördande jobbig med trötthet även om jag är en renodlad nattmänniska.

När H kommer hem ifrån träningen ska jag kasta in honom i duschen för att sedan tillsammans gå ner till Sölvesborgs pizzeria och äta något gott tillsammans. Lutar nog åt en sallad - den är faktiskt lite lyxig när man äter den på plats!

Imorgon skulle jag vilja få till ett besök på glassbåten med min lillebror. Nu har det varit öppet ett bra tag och vi brukar ta en premiärglass där nu på våren!

Ha en bra kväll och sov gott inatt ;)

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback