Ledig dag och virklig dag.

Datum: 2012-04-19 Tid: 18:07:57
Ledig idag! Firade detta med att sova länge och diska innan frukosten!

Kära syster kom förbi på fika, vi köpte frallor med hem från fiket och på vägen hem möter vi lillebror som körde uppkörning! Efter lite nervig väntan i mitt kök - så kom ett telefonsamtal. Den yngsta medlemmen i vår familj är nu både myndig och innehavare av ett rykande färskt körkort!! Fantastiskt!!!!!

Idag virkar jag på beställningar. Två par skor i olika färger och former. Väntar på en knapp till ett mobilfodral och så fixar jag lite på en figur jag håller på att skapa på frihand..

Helgen som gick så virkade jag ett par skor som jag ska ge bort i present till en liten nyfödd bebis.. Det blev ett par skor med ett specifikt tema som jag hoppas mottagarna kommer att tycka om. Ska bara se till att komma iväg och lämna över presenten också - sen är det dags för en bild på mästerverket!! Blev riktigt nöjd. Och problemet med det är väl mest att jag hoppas att de som får dem blir lika nöjda... Prestationsångest på nåt sätt..

Hs frukter går det lite sådär med.. Är inte riktigt nöjd med de jag börjat på.. Fler kakor har det blivit i alla fall.. Här kommer några på bild!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback