Ledig dag idag!

Datum: 2012-04-24 Tid: 09:27:00
Katten saknar en arm, två ben och ett hjärta med stygn sen är den klaaaar!
Nu dricker jag kaffe och väntar ivrigt på att garnaffären ska öppna! Jag ska köpa KNAPPAR!!! En träknapp till ett mobilfodral och fyra knappar till ett par skor. Det är bland det roligaste att gå till garnaffären och köpa! Man får pilla och vrida och vända och välja och sen får man dem i en liten påse och när man kommer hem är det som att öppna en godispåse. Så får man pilla och vrida och vänta och titta en gång till. Härligt!
Det blir en del bebisbesök i veckan - mysigt!
Är ledig idag. Imorgon går jag på natten, sen jobbar jag fyra nätter, ledig en natt och sen jobba två nätter till... Därefter är jag ledig FYRA dagar! Inte klokt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback