Ooooont i fingrarna!!!

Datum: 2012-08-11 Tid: 20:37:00

Känns som att jag gett mig själv en god grund till tjocka valkar på fingertopparna med det senaste projektet.
Det handlar om katt-mobilfodralet...
Nu är det i alla fall klart och det blev sjuhelsikes mycket mer pilligt än jag tänkt mig!! Men jag är nöjd. Hoppas även att mottagaren blir det!

Inatt blir det jobb och nu lite mat innan dess...
Ha det gott!


Tankar och tycken
Mitt namn: Sara

OMG!!! Du gjorde det! Och du gjorde det med bravur! Johanna Johanna! Tack för att du lurade in mig i denna värld... Idag frivirkade jag (eller hrm, använde en beskrivning men gjorde den större), en Igelkott. Du hör ju. Du är i en annan klass än jag, men ändå...

Mitt namn: Sara

Johanna Johanna Johanna! Du är så grym!Katten blev ju helt Amazing. Du är och förblir min största förebild... Idag frivirkade jag (nåja, efter viss grundbeskrivning) en Igelkott. Du hör ju! Är i lite annan klass än du... Kram

Svar: Ah! Inte så mycket bravur på mig, men den blev fin!!!! Dina härliga elefanter ska vi ju inte tala om, de är fantastiska!! Jag har så lite tålamod med frivirkning... Det blir inte som jag vill, men denna - den blev det ;) KRAM
Johanna


Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback