Hemma från rocken!

Datum: 2012-06-10 Tid: 23:45:00
Oh så jääääkla skönt! H och jag firade att vara hemma med lax i ugn, med pesto, honung och fetaost blandning ovanpå, KOKT POTATIS och hollandaisesås. Jag älskar köpe-mat, men detta slog allt! 

Har varit en lugn festival för min del eftersom jag jobbat några pass för att förtjäna min biljett. Vaktat gaterna vid Zeppelin stage och stött på en del trevliga artister och deras tråkiga flickvänner. 

Några av spelningarna som defenitivt är värda en klapp på axeln var Twisted Sisters (såklart), Sabatons halvtimme var också värt mycket, Steel Panther var så roligt, Edguy också... Sen överraskade Night Rangers med att vara superbra, en jäkla bra spelning! 
På lördagen kom pappa för att se Nationalteatern. Var så mysigt att se pappas favoriter tillsammans med honom; Nationalteatern, Lynyrd Skynyrd och Slade.

När Mötley Crüe äntrade scenen såg jag halva första låten och gick hem!

Nu har jag 4 nattpass kvar på jobbet innan det är semester...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback