Sweden Rock Festival

Datum: 2012-06-04 Tid: 16:06:21
På onsdag drar det igång. Sabaton spelar nationalsången och vi korkar upp flaskorna. I år ska vi i alla fall inte bo i tält, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Inte åkt dit. För väderprognosen ser ut som de senaste åren; kallt, blåsigt och regnigt. Men på onsdag flyttas det ut.

Innan dess ska jag dock ha hunnit ordna upp lägenheten i någorlunda städat skick, packat allt (känns som att det lutar åt en enorm packning med kläder, hygienpryttlar, madrass, täcke, dricka osv.... hjälp!), gå på studentkalas för Hs systerson, träffa Ems ♥, ja... You name it. Det är alltid full rulle!

Jag är ledig hela veckan och det känns väldigt konstigt! Att inte gå till jobbet... Vad gör man annars liksom?
Kommer nog för min del att bli konstigt att faktiskt ha semester om två veckor..

Tänkte försöka virka en liten studentpresent nu, inget märkvärdigt. Men mini-studentmössor är riktigt roligt att virka!!

Så lite kaffe och surfande efter ett roligt förslag, för just nu har jag inte lust att virka upp något "eget"...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback