Första maj

Datum: 2012-05-01 Tid: 07:53:18

Har jobbat inatt. En lugn natt, dock har jag varit så fruktansvärt trött att natten bara varit en plåga med ett minne lika långt som en guldfisks.

Kastade mig in genom dörren när jag kom hem och kröp ner i pyjamasen illa kvickt och somnade på två röda sekunder.

Och några minuter senare så väcks jag av Sölvesborgs musikkår. Helt vansinnigt!!! Tror ni inte att det finns människor som vill sova så här dags? Som i mitt fall MÅSTE sova så här dags? Så just nu säger jag lycka till till mig själv. För nu är jag klarvaken igen och ska jobba nästa natt igen.

Det är jättetrevligt med musik, men farao inte så här dags på morgonen. Spela på eftermiddagen istället, när majoriteten av befolkningen är vakna istället och stör inte oss som VILL SOVA!!!!

Jag har alltid tyckt att det är sjukt att de går sin parad så här tidigt på första maj. Men idag blev det här en droppe som fick min bägare att rinna över.

För just idag behöver jag min sömn mer än någonsin. Och så tar dom den ifrån mig.

Lillebror var dock söt i smurfuniformen!! :)


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback