Trött, mätt och trött!!

Datum: 2012-05-20 Tid: 19:28:20
Igår geocachade vi hela dagen, tog en runda genom gammalstorp och upp i skogarna. Kom dock inte hela vägen igenom rundan utan H skulle hem till sin älskade fotboll. Så då blev det mat från lasses och en öl till fotbollen. Somnade trött och utmattad!

Och idag var det samma visa: ner med en god frukost och sen upp på berget för resterande cacher på rundan. MEN! Ikväll spelar MAIF på hemmaplan så gissa om rundan tog slut i förtid denna gången också! 

Så jag körde hem till mamma och pappa som grillade nere vid stugan, åt en god grillmiddag (snyltare!) och myste!
Så nu är jag så trött, mätt och ja, trött! Blir nog tidigt sänggående här ikväll, finns inte så mycket ork till någonting.

Men först ska jag planera schemat för min del till rockfestivalen.

Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback