Önskelista..?

Datum: 2012-11-12 Tid: 10:10:00

Fin färgglad sjal
Stickegarn som inte sticks (plus passande stickor i bambu) så jag kan sticka vantar, halsduk osv.
Marian Keyes nya bok
En sambo
Pengar
Taklampa
Billy bokhylla svart 40 cm bred
En sån där bakmaskin/visp/köttlvarn etc
Silverputs (sånt där som man bara stoppar ner sakerna i)
Laserskrivare med färg!



Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie

Hej Johanna, sorry jag inte svarat på din kommentar.. Har så fullt upp så har glömts bort :)
Väldigt snällt att du frågar, jag ser gärna en bild på skalet? :) Dock får du inte ge bort det till mig om jag vill ha det utan då köper jag det :)
Du kan väl skicka mejl till [email protected]

Svar: Jag ska ta en bild :) Återkommer med den så snart jag kan. Minnet är lite kort och rusar gärna iväg på annat, men jag gör så gott jag kan! ;)
Johanna

2012-11-12 @ 17:00:20
URL: http://jenniekallenberg.se

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback