Husjakt..

Datum: 2012-10-10 Tid: 14:06:00
H och jag har ett tag (ett långt tag) planerat en flytt. Efter många turer fram och tillbaka bestämde vi oss för hus och inte lägenhet. Båda två är trötta på att inte ha en trädgård, att bli störd av grannar och framför allt - liten boyta. Så, vi har varit och är på husjakt. Tittat, pratat och blivit osams. Smart! Vi har lite olika krav (såklart) och lite olika stil. Just idag längtar jag lite extra och hemnetknarkar värre än någonsin. Ganska övertygad om att drömhuset inte finns. Rädd att man ger sig på något och dagen efter så dyker något bättre upp...

Ledig dag 3 av 7 idag. Njuter för fulla muggar av solsken och tystnad. Igår virkade jag i flera timmar tills händerna skrek. Så idag tar jag det lite lugnt med det. Fick i alla fall ihop nästan det jag hade planerat.

På kvällen åkte vi med Hs syster till Hilda och Andreas och hälsade på deras lilla Nils, liten och bedårande. Jag virkade på eftermiddagen ett par stövlar som Nils fick i present, vita med brunt ludd på..


Övriga som blev klara igår:


I bakgrunden syns ett par halvfärdiga converse som Susanne på jobbet ska ha. Jag måste köpa ett par skosnören, för det blir inte snyggt med snöret jag provat med...


 

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback