Idag har jag riktigt tråkigt.

Datum: 2012-10-09 Tid: 11:15:00
Jag vaknade tidigare än Hs väckarklocka, somnade riktigt trött, riktigt tidigt igår (för att vara mig). H gick upp vid sju tror jag.. En sekund låg jag kvar under hans täcke och tänkte somna om innan jag gick upp och bryggde en stor kopp kaffe istället.
Det innebär att jag redan nu är riktigt uttråkad. Jag har i stort sett gjort klart 3 par babyskor och ska strax börja på ett sista par - sen är jag ifatt planen. Jag får nog köra hem och hämta mer garn senare. Färgglatt kanske.. Just nu är det bara vitt, svart och två nyanser av blått här. 

Det som finns på "att virka listan" är just nu:
1 par converse till baby, svarta.
Lite blandade kakor
Frukt till Hs fruktskål
3 mobilfodral. Båda rosa fast i olika nyanser.


Och till mig själv: En ny mössa och en halsduk.
Ledig hela veckan tills på fredag då vi åker till Jönköping för lite umgänge och bebismys med Noomi.

Men det är tråkigt att sitta själv med halvkassa program på TV:n...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback