Paddling

Datum: 2012-09-17 Tid: 21:30:00
Vi bestämde oss för att paddla kanot på Ivösjön igår. Så, vi lastade på kanoten på släpet och hela packningen i bilen och begav oss. 
En otroligt härlig höstdag med varm sol och en stilla sjö. Jag har aldrig paddlat innan, men det gick riktigt bra. Jag hade ju dessutom en riktigt bra lärare till hjälp!


Planen var att plocka fyra cacher på de olika holmarna, men dagens skörd blev 2/4. Trist när burkar försvinner, men det ger en anledning till att paddla igen!

När vi fått upp kanoten på släpet igen och skulle köra hemåt börjar mina armar göra ont.. En svidande, brännande känsla från axlarna ner till handlederna och det var defenitivt ingen träningsvärk.
Hela natten vaknade jag av att jag rört armarna - och då kom smärtan tillbaka. Det gjorde liksom inte ont att röra armarna utan smärtan kom efteråt, när jag slappnade av igen.
Nu har smärtan i vänster arm släppt och jag har fått en bula på höger sida av nackkotorna. Det gör ont ner i höger arm och ut i de två yttersta fingrarna.
Vi får väl se vart det leder. Ska sova på min vetebot inatt i alla fall!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback