Växjö-resa

Datum: 2012-09-26 Tid: 00:11:00
Eftersom jag har en helt ledig, härlig vecka så bestämde mamma och jag oss för att hälsa på min lillasyster i Växjö då hon blivit gräsänka för några veckor framöver.
Medans vi väntade på att syster skulle bli klar i skolan så tog vi en runda på Grand Samarkand... Hittade nya jeans och två tröjor. Viktnedgången har ju satt sina spår på rumpa och höfter så det behövdes ju..

Därefter hämtade vi upp Elin och körde in till stan, jag var lite sugen på att besöka Panduro.... Till min förtjusning hittade jag Hooked Zpagetti!!!!!!!!!!! Det är ett "garn" av trikåtrasor som blivit över i modeindustrin. Återvunnet kan man säga, från spillprodukter. Finns i massor med olika färger och jag har letat som besatt för att hitta det på någon svensk sida att beställa. MEN, nu fanns det mitt framför ögonen på mig! Köpte med mig två vita, en svart och en rosa rulle, 60 meter per rulle, 59kr styck. Planen är en rund matta. Det går fort som attan att virka, det är lite tungt, men det blir kanonfint!

Imorgon står brandutbildning på schemat på eftermiddagen. På torsdag ska vi till banken och på fredag är det lite lösa trådar fortfarande. På lördag däremot är det dags att träffa kollegorna hemma hos Ida för mat och mys, jag längtar!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback