Mitt i natten..

Datum: 2013-02-13 Tid: 03:33:13
Igår tränade jag igen när jag slutat jobba. Gick igenom hela programmet H gjorde till mig plus att jag la till några magövningar och det gick kanonbra! Efter 20 minuters härlig stretch packade jag ihop mig och begav mig hemåt för en varm dusch.
Försökte hålla mig vaken, men det gick inte så bra...
Vilket resulterade i att jag sov alldeles för länge och inte kan sova nu. Känner dock inte av någon vansinnesträningsvärk som jag hade i helgen ännu och jag hoppas verkligen att den håller sig borta!

Imorgon ska vi kika på ett hus igen. Känns ingenting. Känns som att jag gett upp, det finns ändå alltid någon som kan och kommer att bjuda högre på alla hus vi vill ha.


Man blir ju inte alls bitter så här dags på dygnet....!


Tankar och tycken
Mitt namn: Helena

Tack för din kommentar! Formarna kommer från en liten inredningsbutik men det finns liknande på Cervera!

Hoppas du haft en skön söndag!

2013-02-17 @ 18:13:14
URL: http://helenassota.se

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback