Nytt liv!

Datum: 2013-06-03 Tid: 10:33:36

Så börjar en ny era... Sitter i vår nya lägenhet ivår nya soffa. Omkring mig råder kaos bland kartonger och saker.
Jag är trött, både i kroppen och mentalt. Det tar på kraft och på tålamod att flytta.

Men jag måste säg att det gick fantastiskt smidigt att flytta. Större delen av flyttlassen gick på fredagen, resten av min lägenhet på lördagen och igårkväll var den flyttstädad och klar. Nu sitter jag här och väntar på att minutrarna ska gå så att jag kan få den slutbesiktgad och lämna ifrån mig nycklarna.

Det ska bli ljuvligt att lämna den lägenheten bakom mig. Få rå om vårt hem, fira sommaren och sova bredvid min kärlek så ofta jag sover natt hemma.
Slippa grannarna, de hundra arga katterna, musikdunk avigt och rätt, höra hissdörren, barnskrik och personer som pratar direkt utanför min ytterdörr.

Här är så tyst, så tyst. Underbart!

Idag? Packa upp mina kläder ;)


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback