Mitt i natten ännu en gång..

Datum: 2013-03-26 Tid: 03:58:22
Sitter sömnlös mitt i natten. Snart vargtimme.
Har jobbat tre nätter, sovit riktigt dåligt mellan de sista. I förmiddags när jag sov var någon riktigt snäll utanför min dörr och ringde på. Tack!!

Tandhygienistbesök idag, så det var bara att hoppa ur sängen lite för tidigt. Kan inte förstå hur lite kretande och petande på 20 minuter kan kosta så mycket pengar. Hon såg alldeles förvånad ut när hon insåg att jag inte hade några hål... Tack?!

Eftermiddagen spenderade jag i gott sällskap av min fina vän Emanuel och en stor kopp kaffe. Faktum är att den koppen i stort sett var hela min kaffekanna. Lagade hamburgare hemma hos H innan alla vi alla tre begav oss till Robin..
Skönt med lite filmmys med vänner jag inte sett på länge. Filmen var bra, men jag minns inte vad den hette...
Härligt att sitta i ett rum fullt av människor och kunna vara sig själv. Fint att mötas av leenden!

Imorgon är jag ledig. Helt och hållet ledig. Så jag ska köra till jobbet och träna tänkte jag!
Eventuellt ska jag försöka ge mig på att virka en liten maskot av något slag. En maskot som ska få bli en travelbug och åka ut i världen... Min första TB blev stulen och min andra har fastnat hos en något oerfaren cachare som inte brytt sig om att passa vidare den utan sitter och trycker på den. Inte riktigt det som är syftet kanske...

Får kanske försöka somna nu då..

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback