Trams!

Datum: 2013-05-30 Tid: 21:52:48

Sista natten i min lägenhet står för dörren.

Sängen är nermonterad, allt på väggarna nerplockat. Lite saker finns kvar här och där, men det får stå tills jag packat upp ett par lådor på nya stället och kan åka tillbaka med de tomma lådorna.

Mina fina föräldrar kom ikväll och hjälpte mig med ner- och isärmontering av allt. Skönt att ha det gjort.
Imorgon börjar vi med att hämta släp, hämta utemöbler och så hämta nyckeln.
Därefter blir det flyttrace :)

Det mest spännande är att jag ligger här med tryckande huvudvärk och är på dåligt humör. Stressen börjar ta ut sin rätt och min virrhjärna glömmer både det ena och det andra.

Åter till packning innan läggdags!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback