Mösshysteri

Datum: 2013-11-15 Tid: 00:56:02
Mitt i natten. Virkar mössor. Kan inte sluta!!!!!!!!!

Hittills har jag virkat en Yub Nub Scoodie till Olof. Den blev perfekt, men kanske lite liten. Vi får se, idag postade jag den på lådan så kanske har han den på skalpen imorgon redan!

Jag har gjort en rosa mössa till mig själv, en grå till lillebror. En mörkare grå flätmönstrad med rosa kant tänkt som present till en liten tjej och en blå med öronlappar till hennes lillebror. Och en flätmönstrad naturvit till lillasyster.

Är just nu i full gång med en möjlig ersättare till den blå mössan samt en flätmönstrad mössa till min mamma som är mörkt pumpafärgad? Kan man säga så?

Jag har även tänkt ge mig på att virka ett par vantar till mig själv. Svarta, tumvantar. Jag har börjat. Och jag har ju svårt att avsluta saker och ting....

Men, återkommer med bilder och en annan rolig sak!!

Åter med virknål i handen och film på skärmen. H sover, men jag har nattjobb hela helgen så jag kan lika gärna vara uppe en bra stund till!

Kram

Tankar och tycken
Mitt namn: Malin - tvillingmorsan

Önskar att jag kunde virka :D

2014-03-24 @ 18:16:44
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback