Bullbak och mys!

Datum: 2008-10-25 Tid: 19:57:16
DEN STORA BAK-DAGEN
Det blev 3 plåtar av varje, pizzabullar och kanelbullar!
En sockerkaka och en mjuk pepparkaka. Vi är trötta, mätta och nöjda!
Bjöd in H's föräldrar som tog med sig en liten, alldeles bedårande söt flicka på fika. Efterlängtade kaffe!

Nu är allt undandiskat och kvällen börjar dra sig iväg mot sena timmar.. Vad dagarna går fort! Det känns som att jag inte hinner göra någonting nu för tiden. Timmarna springer iväg utan att ta hänsyn till att jag har väldigt mycket att hinna göra!
Snart är det i alla fall dags att ställa tillbaka klockan och sova en extra lyxig timme. Skönt!

Igårkväll spelade vi spel (jag vann!!!) och tittade på TV och bara umgicks med varandra. Så härligt, en hel kväll på tu man hand!
Och ikväll ska vi snart beställa mat ifrån Stadshotellet. Det blir thaimat, en favorit för båda. Vad annat kvällen har att bjuda på får bli en överraskning. Förmodligen en film!
Ha en härlig Lördag!





1
MÅNAD OCH 2 DAGAR TILLS JAG FYLLER DE TJUGO....... SPÄNNANDE!

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Tyckte väl att det doftade gott. Kände nybakat var jag än gick och så var det hos dej. Lyllo er som hade god fika.

Kram

2008-10-26 @ 09:20:54
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: Jenny

sorry! men var iväg och åt med mia så jag hade mobilen i väsken o hörde inte när du ringde!

2008-10-26 @ 12:43:22
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback