Supersnabb middag...

Datum: 2012-09-20 Tid: 11:07:14
Igår fick jag instruktion av H att laga den supersnabba middagen. Den går till så här: skiva kycklingfiléer i lagom bitar. Skiva upp en hel massa purjolök. Lägg kyckling och purjo i kastrull eller stekpanna ( jag körde på wokpanna ). Stek tills kycklingen inte längre är rå. Häll då på creme bonjour örter och vitlök, salta och peppra och låt puttra en stund.
Servera med kokt pasta och nån typ av sallad. Klart! 
Ibland behöver man tydligen inte krångla till det. 
 
Mitt förslag till en supersnabb middag: häll upp valfri kräm u en skål. Häll på mjölk. Servera!
 
Idag slappar jag i Hs soffa tillsammans med kaffe och virknål. Jag ska jobba kväll ikväll!!! Wiho!!!

Tankar och tycken
Mitt namn: aeris.webblogg.se

Låter som nåt jag gjorde förra veckan! Kyckling, vitlök, purjolök, creme fraiche och pesto! Tillhörande pasta! Supergott!

Svar: MUMS!
Johanna

2012-09-20 @ 11:30:43
URL: http://aeris.webblogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback